חפש בבלוג זה

Translate

6.7.2014

מדד המעוף: עפה על עצמי, חופשי!

לפניכם רשומה רבת מלל, אז קחו אויר ועופו על זה :).

כחובבת אופנה ויוצרת נלהבת, תמיד חלמתי לייצר פרטי לבוש ואופנה לעצמי. כבר בגיל הטיפשעשרה ציירתי על, גזרתי ושידרגתי בגדים שהיו לי בארון. בשנת 2005 הגשמתי חלום ישן והלכתי ללמוד תפירה אצל לימור המופלאה, ומאז אני תופרת לעצמי פה ושם פרטי לבוש.
ולכן, מה רבה הייתה התלהבותי, כשגיליתי את ArtsCow, אתר המאפשר לכל אחד להדפיס תמונות על שלל מוצרים, בפרט על מוצרי אופנה כגון תיקים, שעונים, חולצות וגם... שמלות!!
האתר ידידותי ונוח, ומי שנרשם מתחיל לקבל לכתובת המייל שלו קופונים שווים במיוחד. ככה יצא שביום בהיר אחד, לא כל כך מזמן, עיצבתי והזמנתי לי שתי שמלות במחיר השווה לכל נפש של 69.99$ כולל משלוח. והעיר ראש העין צהלה ושמחה.

יען כי התלהבותי גדולה, החלטתי לחלק את הרשומה הזו לשתיים, אחת לכל שמלה ונתחיל בשמלה החתולית שנראתה ככה על מסכי:
הקישקוש האדום בחלק האחורי למטה הוא בעצם הכיתוב: Designed by Liron Shebs
על החלק הקידמי בחרתי להדפיס תמונה של החתול הזועף המפורסם. את החלק האחורי עיצבתי בעצמי בעזרת תוכנת העיצוב המתקדמת power point, והמקשים הסודיים של copy&paste!

כשלושה שבועות אחרי ההזמנה, הגיעו השמלות בדואר וככה זה נראה:

ומאחור
וזום לשרשרת, גם היא תוצרת בית:
והטבעת מתוך הסט שרכשתי לאחרונה אצל אילי גורן (פרטים כאן):

כמה מילים על מידות ואיכות:
אני קטנטונת ולכן הזמנתי מידה S שיושבת בול, כמו שניתן לראות. הבד הוא פוליאסטר, רך ונעים. הבן שלי (בן 4.5, לא הפסיק ללטף אותי :)). ההדפסה סבבה, יש לקחת בחשבון שהפוקוס לא חד כמו שהוא נראה על נייר, אבל האפקט מרשים מאד ואני מרוצה. טרם כיבסתי, אז אין לי דברי חכמה בעניין.

רוצות כזו שמלה לעצמכן? ניתן להזמין מכאן (ולא, אני לא מקבלת אחוזים למיטב הבנתי, אבל אם מישהי הזמינה, אשמח לקבל תמונה).

והנה הפרטים:
שמלה - 35$, ArtsCow
נעליים - נעליים - 75ש"ח, Payless
שרשרת - תוצרת בית
טבעת - 80 ש"ח, אילי גורן

סה"כ: כ-275 ש"ח
/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה