חפש בבלוג זה

Translate

19.11.2014

הנעליים של אורן וקסלר

כמו שבוודאי הצלחתן להבין, נעליים מיוחדות עושות לי את זה. די מבאס אותי להכנס לחנויות בארץ (בעיקר בחורף) ולראות אינסוף נעליים שחורות חומות ואפורות. כשאני מוצאת נעל מיוחדת, צבעונית ומקורית, הלב שלי פועם בשמחה, ואני מרגישה שמצאתי אוצר.
ככה הרגשתי בפעם הראשונה שראיתי את הנעליים של אורן וקסלר. כל כך שמחתי שהנה, בארצנו הקטנטונת, יש גם אנשים יצירתיים שאוהבים צבעים ולא מפחדים ללכת עם זה עד הסוף.
לפני זמן מה סיפרתי לכן שנסעתי במיוחד ליריד שופוני כדי להתחדש בזוג של אורן, אז הנה האוצר לפניכן


אני חייבת להוסיף שהנעליים נוחות במידה מפתיעה, וגם אחרי יום שלם מלא התרוצצויות לא הרגשתי שבא לי למות, שזה בפני עצמו ראוי להערכה, כשמדובר בנעלי עקב.



והנה הפרטים
מכנסיים - 139 ש"ח, TNT
חולצה - 80 ש"ח, TNT
נעליים - אורן וקסלר 540 ש"ח
עגילים - כ-10 ש"ח, לא זוכרת איפה

סה"כ: 769 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה