חפש בבלוג זה

Translate

17.7.2015

על קבלה עצמית וחיות אחרות, חלק ג'

בשני הפוסטים האחרונים (כאן וכאן) דיברתי על קבלה עצמית. וגם הפעם, לפני הטיפים המעשיים, הנה עוד כמה נקודות למחשבה:
קבלה עצמית אינה נוגדת את הרצון שלנו להתפתח ולגדול. העובדה שאני מרוצה באופן כללי מעצמי עכשיו, אינה נוגדת את רצוני ללמוד ולהשתנות. כך גם באופנה: כשאת מרוצה ומקבלת את עצמך וגופך, יש לך רצון לחגוג את הקבלה הזו ואופנה היא דרך מצויינת לביטוי. לא חשוב מה מבנה גופך, אופנה שמותאמת לך ומבטאת את אישיותך, יכולה לרומם את רוחך ולשנות את הדרך שבה רואים אותך האנשים שמסביבך.


טיפ חמישי: יומן אהבות
זהו תרגיל באהבה עצמית: נהלי יומן של הדברים שאת אוהבת בעצמך. בכך יום רשמי שני דברים שאת אוהבת בעצמך. הטויסט הוא שאסור לחזור על אותו פריט פעמיים. נסי את התרגיל למשך חודש*

טיפ שישי: למדי להצטלם
שנים הרגשתי שאני לא פוטוגנית, ובכל פעם שראיתי תצלום שלי התבאסתי. אבל אז החלטתי לפתוח בלוג אופנה (מה חשבתי לעצמי?) וגיליתי שניתן ללמוד איך להצטלם נכון. עם הזמן מצאתי את הזויות שאני אוהבת, את החיוך הנכון, את התאורה הרצויה ואת המיקום של הצלם שמחמיאים לי. זה באמת רק עניין של נסיון. בתמורה גיליתי שלהתבונן בתמונות עצמיות מחזק את הקבלה העצמית שלי. יש משהו בתמונות שלא ניתן לראות במראה. אז צאי לשטח עם צלם שאת סומכת עליו, נסי תנוחות שונות: עם חיוך ובלי, מקדימה או מהצד, כשהצלם נמוך ממך או גבוה. מצאי את התנוחות שנכונות לך והפסיקי להמנע מצילומים... עם הזמן תראי שיש לך את היכולת לקבל גם צילומים "פחות מוצלחים" ואז תבוא גם קבלה עצמית עמוקה יותר. 

והנה הפרטים:
נעליים - 130 ש"ח, Scoop
מכנסיים - 119 ש"ח, FOX
חולצה - יד שניה, חינם
קלאצ' - יד שניה, חינם


סה"כ: 249 ש"ח


* התרגיל המקורי הוא תרגיל בחשיבה חיובית: בכל יום יש לרשום 3 דברים שאני שמחה\מודה עליהם בלי לחזור על פריטים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה