חפש בבלוג זה

Translate

12.11.2015

לא כל הנוצץ זהב

והפעם לוק שחור לבן שמטרתו להדגיש את האקססוריז האדומים. זו הזדמנות נפלאה לדבר על המגפיים שנקנו ממש מזמן (לפני כמה שנים) ועלו בסך הכל 50 ש"ח. אני אוהבת מאד את המגף הזה, הוא נוח ויפה ומתאים לי להמון לוקים, ובעיקר הוא מוכיח שסטייל אינו חייב להיות יקר ו"איכות" אינה חייבת לעלות המון כסף.

והנה הפרטים:
מכנסיים - 139 ש,ח TNT
מגפיים - 50 ש"ח, החנות אינה קיימת כבר
חולצה - 74 ש"ח, זהו עיצוב שלי שהודפס ב-ArtCow
תיק - 100 ש"ח, TopTen
טבעת - נורית גולן, 80 ש"ח
שרשרת - מונה ריי, כ-200 ש"ח

סה"כ: 643 ש"ח

זו ההזדמנות גם להזמין אתכן לאינסטגרם שלי, שם אני מפרסמת יום יום פרטים קטנים ממה שאני לובשת באותו היום. בניגוד לרשומות הערוכות והמחושבת שיש פה בבלוג, באינסטגרם הכל יותר חופשי וספונטני... 

אז שיהיה לכולנו יום נפלא,
לירון 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה