חפש בבלוג זה

Translate

23.12.2015

ויצו - לא מה שחשבתי

אני מודה שתמיד היתה לי איזו דיעה קדומה על הביגודיות של ויצו. בראשי זה היה המקום הזה שמשאירים בו "סמרטוטים", שנראה כמו מחסן גדול ושמי שמגיע אליו הוא אדם נזקק שאין לו ברירה אחרת. אצלינו בשכונה יש ביגודית של ויצו, ותמיד יד ביד עם הדיעה הקדומה שהייתה לי הסתקרנתי להכנס ולפשפש בבגדים, אבל מודה, לא העזתי. 

מי שעוקבת אחרי בלוג היצירה שלי, יודעת ששיפצתי לאחרונה שידה. במהלך השיפוץ רוקנתי את המגירות וגיליתי אוצר בלום של עשרות קולבים שאספתי במשך השנים. מיד צצה לי נורה דולקת מעל הראש והבנתי שיש לי תירוץ מצויין להכנס לביגודית של ויצו, לתרום להם קולבים ועד הדרך לפשפש בבגדים.

התכתבות קצרה עם הסניף בפייסבוק כדי לוודא שהם באמת מעוניינים ויאללה לסניף. כפי שוודאי ניחשתן מהפתיחה, גיליתי שכל מה שחשבתי על ויצו היה באמת דיעה קדומה. הסניף המקומי מעוצב כמו בוטיק יד שניה איכותי. הוא ממש לא עמוס ומסודר באופן נוח ומזמין. המוכרות במקום היו שתי נשים חביבות בגיל השלישי, והסחורה קרצה לי.

כבר כשניכנסתי הבנתי שמדובר באוצר בלום, במחירים מהממים. הרי בסופו של דבר, אם חושבים על זה, האוכלוסיה המקומית תורמת בגדים לסניף, ולאוכלוסיה המקומית לא חסר דבר... 

אז החזקתי את עצמי לא להתפרע, ויצאתי עם שמלה מהממת וקימונו קייצי (שיופיע בוודאי בבלוג כשמזג האויר יתאים, או בפורים...)

והנה התמונות





והנה הפרטים:
שמלה - ויצו, 20 ש"ח.
גרביון - ממש מזמן 9$, ASOS
חולצה - כ"כ ישנה שאין לי מושג איפה וכמה. הערכה: 30 ש"ח
נעליים - קטלינה, 300 ש"ח
חותלות - מתנה, חינם

סה"כ: 380 ש"ח

ולמי שטרם עוקבת אחרי האינסטגרם שלי, אני מזמינה אותה באופן אישי...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה